هرگز فراموش نکنید این مشتری است که انتخاب می‌کند.براساس مطالعه رفتار مصرف‌کننده می‌توان گفت که آنها برمبنای عوامل زیر به انتخاب کالاها و خدمات می‌پردازند:

1- توجه

2- علاقه

3- خواست

4- آرزو

5- عمل

مصرف‌کننده برای انتخاب یک کالای خاص باید نسبت به آن شناخت پیدا کند و از طریق تبلیغات یا به صورت شفاهی توجه او جلب شود. از این طریق علاقه‌ای برای استفاده از آن کالا به وجود می‌آید. با علاقه‌مند شدن او برای به دست آوردن آن تلاش می‌کند و همزمان سعی دارد تا اطلاعات بیشتری به دست آورد. ارائه اطلاعات موردنیاز مصرف‌کننده آرزوی داشتن کالای موردنیاز را در او ایجاد می‌کند و بعد از آن فرد برای به دست آوردن آن کالا اقدام می‌کند.

حرفه ای گری و نحوه مدیریت مدیران

شرایط قرنطینه و استفاده از اینترنت ۵G

فراموشی هایی که ممکن است باعث از دست دادن مشتریتان شود.

می‌کند ,مصرف‌کننده ,طریق ,توجه ,اطلاعات ,موردنیاز ,به دست ,از آن ,آن کالا ,می‌کند و ,آوردن آن

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی مانتو بازار سرور hp dl380 وبلاگ پیشرو آی سی server11 انبار و انبارداری اطلاعات و مقالات مفید و جدید در مورد خواص انواع آجیل، خشکبار و... افکار مثبت سایت ترجمه99 سایت ققنوس ارز دیجیتال